lørdag den 12. marts 2011

Bryllupskage

Sidste måned havde min forældre 44 års bryllupsdag. Vi børn, sviger-børn og børnebørn bestemte sig for at overraske med frokost og kage. Selv om de blev glædeligt overrasket for at se os ankomme samlet,  gik det dog ikke op for dem hvad anledning var. Begge havde glemt deres bryllupsdag, og troede at vi var kommet for at ønske far god rejse. Vi morede os over de "stakkels gamle" og mobbede dem resten af dagen. Forvirring lagde sig dog, kagen blev skåret og frokosten spist.

Jeg havde lavet Red- Velvet kage med cream cheese frosting. Jeg prøvede en ny opskrift og den smagte herre godt, men den fik ikke helt den ønsket farve indvendig.


Calla- liller


Sådan så den ud invendig.

Så var der en frugt buket, som jeg ikke kan tage æren for. Den havde min datter lavede til sin bedsteforældre.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar