fredag den 3. juni 2011

The king has arrived


Altså kongen af frugt............ Jeg var forbi min krydderi/grønthandler og opdaget at sæsonen på mango var startet.
The king of fruit it is...............shopping for spices I found out the season for mango has begun



Det her de bedste friske mango´er  ifølge mig og de kommende uger bliver de bedrer og bedrer. De skalvære søde og fast, men ikke stenhårde. Og man skal kunne dufte dem lnagt væk fra.
 According to me these are the best fresh mangoes you can  get. They will become better and better in the forthcoming weeks. They have to be sweet and firm, but not rock hard. And you should be able to smell the special fragrance from far away

De her var lidt bløde, men fik at vide at sådan var den her sort. De smagte bare så godt. Nu sidder jeg planlægger alt det jeg skal bruge dem til.........................I må bare holde øje med bloggen jeg vender tilbage med noget lækkert.
These were a bit soft,but i was told that this sort was like this. They tasted really good. Now I sitting here and playing with lot of ideas of what to use them in........... well you keep an eye on the blog and I will return with some this delicous.

1 kommentar:

  1. Det er jo det rene guf... elsker også dem.. Elsker også den duft.. Bare det danske købmand fik øje på disse herlige frugter;-) Tak for billederne.. har lyst til at spise en;-)

    SvarSlet