fredag den 17. februar 2012

The Winner is../ Vinderen er....

Min første free Give Away er slut og vi har en vinder...............: men først vil gerne takke alle der har deltaget i min første lille give away. Tak for all jeres søde hilsner og kommentar.  Det har været meget dejligt at læse jeres kommentar og jeg har besvaret dem alle også.  jeg ønsker jeg havde råd til at forære jer alle en bog hver:) 
Betingelserne var at man skulle være/blive fast følger af min blog gennem blogger og for en ekstra lod kunne man dele posten med sine venner eller læser. Jeg måtte lave udtrækning to gange, da den første vinder ikke stod registret som min læser, formentligt en misforståelse. Men da ting skal gå retfærdigt til for all skyld, har jeg udtrukket en anden vinder.


My first free Give Away has ended and we have a winner.......... But first i would like to say thankyou to all who took part of my little Give Away. Thankyou so much for you sweet comments. It has been so nice reading  reading and answering them all. I wish I could afford giving  you all a book each :).
The rules were : you had to be/become my regular reader thru blogger and one ekstra chance if you shared my post with your friends or readers. Jeg had to draw twice, since the first winner was not registered as my reader, probebly a misunderstanding. But I have to be fair and squire towards all  of you ,so there for a new winner is drawn. Hopes no one minds.






Vinderen er....................................
The winner is................................

.........................................Coombsy !!! Tillykke.
........................................Coombsy !!!  Congratulations.  Coombsy please contact me on my mail and send me your adresse : mmisbah60@yahoo.com .
so I can send you the book :)  looking forward to hear from you soon.  
You have to contact me latest  end of this month :) 


Tilføjelse 3/3-12: Coombsy har ikke kontaktet mig, så derfor er der udtrukket en ny heldig vinder.


Addition 3/3-12: Since Coombsy havent contacted,there has been drawn a new winner.
  
Og nu vil jeg gå tilbage til min seng,  jeg ligger nemmelig syg med lungebetændelse. Selv om det går fremad, er jeg stædigvæk meget træt. Så I må have mig undskyldt for nu og have en rigtig god weekend alle sammen.


And now I will go back to bed. I have been sick for almost a week.with pneumonia. even though I feel much better, I am still vey tired. So excuse me for now and have a great weekend all of you :)

2 kommentarer: